onsdag 24. oktober 2012

Sebra

Etter å ha vært i Afrika i mai i år, har jeg fått litt dilla på sebra. Det var sebra overalt i Etosha nasjonalpark i Namibia. Vi såg løve også, men det var på lenger avstand. Sebraen kom veldig nærme bilen vi satt i. Og jeg skal si deg, de stinker!

 
Sebraen er omtrent som en hest i størrelse. Da skjønner du hvor stor den elefanten var!
 
 
 
Grunnen til at jeg kom inn på sebra er at vi skal ha sebratapet på kjøkkenet. Ikke mye, men ganske effektfullt mellom over- og underskapene. Jeg var med en venninne på Kammerset interiør for å se på kjøkkentapet for noen måneder siden. Ikke til meg, men til henne. Da vi såg sebratapet ble vi i fyr å flamme begge to. Bra for meg at mannen hennes ikke likte den! Min kjæresten synes den var kul selv om han synes jeg er litt sprø...

 
Det er en vinyltapet og har 70 cm bredde. Den har kvadratiske felter og kan derfor legges på langs. Perfekt! Da slipper vi skjøter.

2 kommentarer:

  1. Sebraen har jo igrunnen utrolig kul pels, sort og hvit...
    Kjekt at du vil være med på give awayen inne hos meg.
    Ønsker deg en flott helg

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Sebraen er kjempekul! God helg til deg også! :)

    SvarSlett