søndag 11. november 2012

Bloggtreff

Mitt første bloggtreff. Stas! 17 damer fra Hedmark og Oppland møttes på CC Gjøvik. Der fikk vi en innføring av senterleder Vibeke i CC Gjøviks historie og filosofi. Siden senteret er privateid, har de mulighet til å ta inn gründere som ikke hører til senterkjedene. Slik som den fine butikken, hvitTRÅD og Black Design. Goodiebag fikk vi også.

 
hvitTRÅD sin butikk på CC Gjøvik
 
Puter fra hvitTRÅD. Skulle gjerne hatt gullputene!
 
GoodieBag fra hvitTRÅD, Kitchen, Clas Olson og Indiska
 
 
Hos hvitTRÅD fikk vi innføring i Pure & Original malingen av Edda Interiørs representant. Flott maling som ser ut som murpuss. På soverommet kanskje?
 
 
Edda Interiørs representant


På Black Design fikk jeg en liten privat runde med butikksjefen siden jeg var tidligere ute enn de andre. Måtte hjem til mann og barn :)



Tapet fra Fargeriket. Utstilling fra Black Design
 

Søte skåler og kopper fra Black Design

 
Goddiebag fra Black Design

 
Takk til Mor Inger's hus for bra initiativt! De andre damene som var med var Fjorheim, Monica - I min lille verden, Tonerose huset, Ellevillan, Inspirasjon fra Elin, Anne lise Johnsen, Fru Sjøakersperler, Interiørblogg. Mangler noe, ser jeg, men håper vi får liste etterhvert.

2 kommentarer:

  1. Takk for sist :) Koselig å treffe deg og håper det blir flere ganger :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. I like måte! Har vært inne og sett litt på din blogg. Men må skrolle litt mer. Kjempefin!

      :) Miriam

      Slett